Profilul “angajatului ideal”

In afara faptului ca angajatul trebuie sa-si desfasoare activitatea la un nivel foarte ridicat de profesionalism, respectand termenele stabilite pentru indeplinirea sarcinilor si oferind calitate in tot ceea ce face, este util sa mai tinem cont de cateva aspecte care pot oferi acestuia o pozitie solida in cadrul companiei si bineinteles satisfactie personala crescuta in raport cu munca sa:

– Capacitate de adaptare rapida la maniere noi de organizare a muncii atat la nivel departamental cat si organizational;

– Flexibilitate si suport in relatiile cu colegii  cu care interactioneaza direct dar si indirect, astfel incat sa fie asigurat un flux coerent al activitatii;

– Deschidere fata de diversificarea propriei muncii in scopul eficientizarii activitatii in domeniul sau de expertiza sau domenii conexe, cu conditia ca acest lucru sa nu induca suprasolicitare ci dimpotriva cresterea motivatiei;

– Dorinta de a se dezvolta si de a experimenta noi moduri de abordare, asigurand claritate si eficienta in indeplinirea sarcinilor;

– Un simt ridicat de responsabilitate a propriei munci;

– Initiativa si proactivitate privind modalitatile de eficientizare a propriei activitati;

– Capacitate de prioritizare a sarcinilor  si abilitate de planificare a timpului, astfel incat sa nu fie nevoie de ore suplimentare pentru finalizarea sarcinilor;

– O atitudine constructiva care sa ajute la depasirea momentelor mai dificile in mediul organizational;