În 24 aprilie, în cadrul Bursei locurilor de muncă organizată de AJOFM Timiș a avut loc și ”Campania de informare, conștientizare și sensibilizare a angajatorilor” pentru sprijinirea șomerilor de lungă durata și facilitarea accesului pe piața muncii în cadrul proiectului ’’ PROJOB-Măsuri active de stimulare a forței de muncă în Regiunea de Vest” , susținută de Fundației Serviciilor Sociale Bethany și partenerii săi.
La dezbatere au fost 24 de societăți comerciale, prin cei 27 de reprezentanți, experți ai Fundației Serviciilor Sociale Bethany și ai Agenției Județene de Ocupare a Forței de Muncă Timiș. A fost prezentat proiectul PROJOB, dar și facilitățiile acordate angajatorilor, dacă oferă locuri de muncă grupului țintă prevăzut în proiect ( șomeri de lungă durată, șomeri tineri, persoane inactive, persoane cu dizabilități, din Regiunea de Vest). Discuțiile, care au avut loc, au demonstrat interesul tuturor participanțior și au scos în evidență faptul că a comunica deschis nu înseamnă altceva decât a deschide orizonturi pentru noi oportunități și șanse reale, de o parte și alta a barcadei, de a stabili parteneriate în proiecte legate de piața muncii și de integrarea sau reintegrarea persoanelor vulnerabile în societate.
”Campania de informare, conștientizare și sensibilizare a angajatorilor” s-a bucurat de succes și a reușit să pună în valoare utilitatea
și necesitatea unui proiect viabil în Regiunea de Vest. Pe de altă parte au fost prezenți atât managerul de proiect, Codruța Darida, Marcel Dumitru Miclău, director executiv și Ioana Georgina Grigorie, director adjunct, la AJOFM Timiș, care au răspuns deschis tuturor întrebărilor venite din partea angajatorilor, legate de facilități și legislație în domeniu. S-au stabilit, în final, relații de colaborare cu experți și specialiști din proiect și instituția județeană.